Přidej se

Smartwatch DZ09

Odeslat odpověď


Ochrana proti robotům.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Smartwatch DZ09

Re: Smartwatch DZ09

od filip10 » 22. 1. 2017 21:08

Zdravim,
A ešte by som sa chcel spýtať že neviete nejaký program cez ktorý by som si mohol upraviť firmware v hodinkach?

Re: Smartwatch DZ09

od RaduzR » 22. 1. 2017 15:25

Tapety jdou zaměnit pouze přednainstalované v tématech, češtinu jsem zatím neřešil ani nehledal ale ty co ji "maji" je stejně pouze částečně počeštěné .

Re: Smartwatch DZ09

od filip10 » 22. 1. 2017 10:39

Dobrý deň chcel by som sa spýtať že ja mam tiež hodinky SmartWatch DZ09 a prečo mi tam nejde meniť tapety a ako by som da nich nainštaloval češtinu?

Re: Smartwatch DZ09

od Zdenda19895 » 19. 1. 2017 18:20

Zdenda19895 píše:
15. 1. 2017 16:50
Mám tyto hodinky devět dní. Musím říct, že jsem s nimi velmi nespokojen. Koupil jsem je hlavně proto, že v práci nemůžu nosit mobil u sebe a potřebuji vědět, když mi někdo volá. Dosah Bluetooth mě mile překvapil. V hale se mi vypne až asi po vzdálení 20 metrů. Ale pak nastane problém. Po návratu, se hodinky automaticky k mobilu nepřipojí. Musím je připojit ručne a navíc znovu s mobilem spárovat. Protože se pohybuji při práci po celé hale, strávil bych víc času připojováním hodinek, než prací. Když mobil s hodinkami po ručním připojení znovu nespáruji, zobrazuje se při pokusu otevřít složku se zprávami hláška: "Prosím, nainstalujte aplikaci BT
Notifier, do vzdáleného zařízení". Tuto aplikaci mám nainstalovánu a nastavenu od začátku. Dokonce jsem zkoušel několikrát aplikaci přeinstalovat, nebo nainstalovat podobnou, z internetu. Všechno marné. Ke všemu, po čtyřech dnech běžného nošení, se mi utrhl na jedné straně řemínek. Pro atypické uchycení, jej nelze vyměnit za jiný. Tož tak. :)
Tak jsem udělal nejrozumnější věc, co jsem mohl. Spojil jsem se s prodejcem a hodinky reklamoval. Odpověděli okamžitě a napsali, že jim mám hodinky poslat zpět, spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který mi poslali E-mailem. Hodinky jsem poslal a teď jsem zvědav, jak dlouho bude reklamace trvat. :)

Re: Smartwatch DZ09

od RaduzR » 17. 1. 2017 10:33

Dáš vážně to není problém

Re: Smartwatch DZ09

od Návštěvník » 16. 1. 2017 13:03

RaduzR píše:
15. 1. 2017 22:14
Já to osobně nejlépe zjistil tak že jsem je rozdělal nenito velký problém jen 4 šroubky a opatrnou manipulaci. Nerozdělaval jsem to jen kuli tom ,mezi dotekovou plochou a LCD nebyla žádná páska tak se tam dostalo hodně prachu, oboustranná páska to vyřešila mám klid od prachu a to pracuji ze sadrokartonem.
Ale to jen tak aby řeč nestálá :-)
Při mém štěstí,to už nikdy nedám dohromady, každopádně na to že děláš sadros- klobouk dolů :-)

Re: Smartwatch DZ09

od Návštěvník » 15. 1. 2017 22:41

RaduzR píše:
15. 1. 2017 22:26
také jsem to řešil a pomohla jiná ROM zkoušel jsem jich min.50 a nejlépe mi pasovala ROM Y6
Tak to je pro mně Španělská vesnice. :(

Re: Smartwatch DZ09

od Návštěvník » 15. 1. 2017 22:39

Návštěvník píše:
15. 1. 2017 17:09
Ahoj,řeším spoustu jiných spíš technických problémů. Ale tohle mám bez potíží přez média Smart device
Stáhni tohle a máš po starosti.ja sem max spokojenej. Jo už i WhatsApp se notifikoval.Díky RaduzR. Teď je na programu propojení s PC. Kde najdu ten čip?
Myslíš Mediatek Smart Device? Ten jsem vyzkoušel jako asi čtvrtý v pořadí. Automatické připojení nefunguje a pokaždé musím znovu párovat.

Re: Smartwatch DZ09

od RaduzR » 15. 1. 2017 22:26

také jsem to řešil a pomohla jiná ROM zkoušel jsem jich min.50 a nejlépe mi pasovala ROM Y6

Re: Smartwatch DZ09

od Návštěvník » 15. 1. 2017 22:23

RaduzR píše:
8. 10. 2016 16:53
V nastavení hodinek dej restore settings a kódem 1122 uděláš tovární nastavení v telefonu vše odinstaluj restartuj obě zařízení a znovu od začátku.
To jsem dělal snad stokrát. Po odpojení BT kvůli vzdálenosti, musím znovu spárovat. Vyzkoušel jsem snad deset aplikací, každou několikrát a furt automatické připojení nefunguje.

Nahoru