Stránka 10 z 15

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 15. 1. 2017 22:41
od Návštěvník
RaduzR píše:
15. 1. 2017 22:26
také jsem to řešil a pomohla jiná ROM zkoušel jsem jich min.50 a nejlépe mi pasovala ROM Y6
Tak to je pro mně Španělská vesnice. :(

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 16. 1. 2017 13:03
od Návštěvník
RaduzR píše:
15. 1. 2017 22:14
Já to osobně nejlépe zjistil tak že jsem je rozdělal nenito velký problém jen 4 šroubky a opatrnou manipulaci. Nerozdělaval jsem to jen kuli tom ,mezi dotekovou plochou a LCD nebyla žádná páska tak se tam dostalo hodně prachu, oboustranná páska to vyřešila mám klid od prachu a to pracuji ze sadrokartonem.
Ale to jen tak aby řeč nestálá :-)
Při mém štěstí,to už nikdy nedám dohromady, každopádně na to že děláš sadros- klobouk dolů :-)

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 17. 1. 2017 10:33
od RaduzR
Dáš vážně to není problém

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 19. 1. 2017 18:20
od Zdenda19895
Zdenda19895 píše:
15. 1. 2017 16:50
Mám tyto hodinky devět dní. Musím říct, že jsem s nimi velmi nespokojen. Koupil jsem je hlavně proto, že v práci nemůžu nosit mobil u sebe a potřebuji vědět, když mi někdo volá. Dosah Bluetooth mě mile překvapil. V hale se mi vypne až asi po vzdálení 20 metrů. Ale pak nastane problém. Po návratu, se hodinky automaticky k mobilu nepřipojí. Musím je připojit ručne a navíc znovu s mobilem spárovat. Protože se pohybuji při práci po celé hale, strávil bych víc času připojováním hodinek, než prací. Když mobil s hodinkami po ručním připojení znovu nespáruji, zobrazuje se při pokusu otevřít složku se zprávami hláška: "Prosím, nainstalujte aplikaci BT
Notifier, do vzdáleného zařízení". Tuto aplikaci mám nainstalovánu a nastavenu od začátku. Dokonce jsem zkoušel několikrát aplikaci přeinstalovat, nebo nainstalovat podobnou, z internetu. Všechno marné. Ke všemu, po čtyřech dnech běžného nošení, se mi utrhl na jedné straně řemínek. Pro atypické uchycení, jej nelze vyměnit za jiný. Tož tak. :)
Tak jsem udělal nejrozumnější věc, co jsem mohl. Spojil jsem se s prodejcem a hodinky reklamoval. Odpověděli okamžitě a napsali, že jim mám hodinky poslat zpět, spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který mi poslali E-mailem. Hodinky jsem poslal a teď jsem zvědav, jak dlouho bude reklamace trvat. :)

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 22. 1. 2017 10:39
od filip10
Dobrý deň chcel by som sa spýtať že ja mam tiež hodinky SmartWatch DZ09 a prečo mi tam nejde meniť tapety a ako by som da nich nainštaloval češtinu?

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 22. 1. 2017 15:25
od RaduzR
Tapety jdou zaměnit pouze přednainstalované v tématech, češtinu jsem zatím neřešil ani nehledal ale ty co ji "maji" je stejně pouze částečně počeštěné .

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 22. 1. 2017 21:08
od filip10
Zdravim,
A ešte by som sa chcel spýtať že neviete nejaký program cez ktorý by som si mohol upraviť firmware v hodinkach?

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 26. 1. 2017 18:32
od filip10
Dobrý deň,
Potreboval by som poradiť 1. Ako si zalohujem firmware na SmartWatch DZ09 2. Prečo mi nejde prehrať mp4 videa

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 29. 1. 2017 14:26
od sutr3
RaduzR píše:
5. 1. 2017 17:33
Nejjednodušší a nejpřesnější je asi otevřít a podívat se přímo na čip.
pls a kde ho najdu,to ty hodinky musim rozsroubovat?

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 29. 1. 2017 16:50
od RaduzR
Ano ale nemej strach pokud jsi jen trochu zručný tak to dáš.