Re: Smartwatch DZ09
Napsal: 15. 1. 2017 22:41
Diskuze o smartphonech, informace, zkušenosti, firmwary, rady a návody
https://smartforum.cz/
Při mém štěstí,to už nikdy nedám dohromady, každopádně na to že děláš sadros- klobouk dolůRaduzR píše: ↑15. 1. 2017 22:14Já to osobně nejlépe zjistil tak že jsem je rozdělal nenito velký problém jen 4 šroubky a opatrnou manipulaci. Nerozdělaval jsem to jen kuli tom ,mezi dotekovou plochou a LCD nebyla žádná páska tak se tam dostalo hodně prachu, oboustranná páska to vyřešila mám klid od prachu a to pracuji ze sadrokartonem.
Ale to jen tak aby řeč nestálá
Tak jsem udělal nejrozumnější věc, co jsem mohl. Spojil jsem se s prodejcem a hodinky reklamoval. Odpověděli okamžitě a napsali, že jim mám hodinky poslat zpět, spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který mi poslali E-mailem. Hodinky jsem poslal a teď jsem zvědav, jak dlouho bude reklamace trvat.Zdenda19895 píše: ↑15. 1. 2017 16:50Mám tyto hodinky devět dní. Musím říct, že jsem s nimi velmi nespokojen. Koupil jsem je hlavně proto, že v práci nemůžu nosit mobil u sebe a potřebuji vědět, když mi někdo volá. Dosah Bluetooth mě mile překvapil. V hale se mi vypne až asi po vzdálení 20 metrů. Ale pak nastane problém. Po návratu, se hodinky automaticky k mobilu nepřipojí. Musím je připojit ručne a navíc znovu s mobilem spárovat. Protože se pohybuji při práci po celé hale, strávil bych víc času připojováním hodinek, než prací. Když mobil s hodinkami po ručním připojení znovu nespáruji, zobrazuje se při pokusu otevřít složku se zprávami hláška: "Prosím, nainstalujte aplikaci BT
Notifier, do vzdáleného zařízení". Tuto aplikaci mám nainstalovánu a nastavenu od začátku. Dokonce jsem zkoušel několikrát aplikaci přeinstalovat, nebo nainstalovat podobnou, z internetu. Všechno marné. Ke všemu, po čtyřech dnech běžného nošení, se mi utrhl na jedné straně řemínek. Pro atypické uchycení, jej nelze vyměnit za jiný. Tož tak.