Tak já už mám taky jednu aktivovanou Oskartu doma a zkouším jak to funguje.
Po prvním vložení do telefonu chvilku trvalo než bylo všechno funkční. Cca do hodiny se to všechno rozjelo. Byla nutná aktivace přes automat a zároveň při aktivaci zadat libovolné vlastní heslo pro přístup do samoobsluhy a pro případné změny s operátorem. Všechno funguje jak má, včetně webové samoobsluhy. Líbí se mi, že je přímo v samoobsluze možnost vypnout hlášku o volání do jiné mobilní sítě (když budu z Oskarty volat na přenesené číslo, tak to nic nebude hlásit). U Bleskmobilu a ani u Tesca tohle vypnout snadno nejde a musí se psát nebo volat na podporu. Takže bodík k dobru.
Na druhou stranu co se mi moc nelíbí, tak platnost kreditu je 6 měsíců. To je vlastně standard u virtuálů, takže ok, ale platnost simkarty je jen 7 měsíců. Takže jen o měsíc delší než platnost kreditu. Podle mě by mělo být minimum u všech operátorů aspoň ten 1 rok (tak to má např i Blesk, Tesco a další).
Jaojao: Díky za info. Já ještě k tomu doplním, že ten poplatek za spojení s živým operátorem se údajně neúčtuje vždycky. Třeba při nahlášení přenosu čísla, nějaké poruchy nebo nahlášení nefunkčnosti apod., by to mělo být zdarma. Pokud tam ale bude někdo volat třeba kvůli vypnutí MMS nebo něčeho co se dá udělat v samoobsluze, tak se to naúčtuje. Je to asi částečně i ochrana před zneužívám operátora.
Jinak máš pravdu, že SMS E-MAIL a webové SMS brány jsou u virtálů zatím trochu problém, takže Oskarta v tomhle není výjimkou.
Samoobsluha se mi docela líbí, je jednoduchá a myslím že na všechno stačí. Je to podobně jednoduché jako u Blesku nebo Tesca. Zatím je ale podle mě pomalejší. Mám trochu strach z toho, aby to nedopadlo jako u Vodafonu, kde je samoobsluha katastrofa - všechno se dlouho načítá nebo to nefunguje. Snad to tady bude lepší.