Přidej se

Tesco Mobile

Fórum o operátorech, cenách, tarifech a službách
Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od Exp »

Tesco prodloužilo platnost dubnových slevových kupónů na nákup simkarty v hodnotě 75 kč až do konce května 2014. Takže jestli ještě máte doma kupóny s vyznačenou platností do konce dubna, na prodejnách je vezmou i tento měsíc. ;)
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
maxXx
Příspěvky: 376
Registrován: 22. 11. 2013 23:45
Zařízení: Xiaomi Mi A1
Firmware: Lineage OS
Operátor: Tesco Mobile
Kontaktovat uživatele:

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od maxXx »

Takže, mám v rodině dalšího spokojeného uživatele Tesco Mobile, tak shrnu pár často mletých dotazů.

Internet 150MB/měsíc je možné si objednat v případě potřeby přímo z telefonu:
Pomocí SMS ve formátu INTERNET150(mezera)A na číslo 999346 (nebo zák. linka *25)
Obdobně lze provést u všech balíčků: https://www.tescomobile.cz/nabidka/internet-v-mobilu/

Minimální částka pro dobijení je 200 Kč a za ni dostanete:
200 Kč na 6 měsíců + 200 Kč bonus na 30dní, který se čerpá přednostně (např. pro balíčky služeb).
Volat a psát do Tesco Mobile můžete po dobu 30 dní vždy od posledního dobití neomezeně.

Internet na den se aktivuje automaticky po připojení:
Ano (lze to zakázat), jeho limit FUP je 50MB (v případě internetu na den) a po vyčerpání se zpomaluje na 200kbps.
Z praxe mohu potvrdit, že zvládá poslech internetového rádia či základní brouzdání...
Tento limit si ale můžete obnovit za 100 Kč zasláním bezplatné SMS ve formátu INTERNET(mezera)R na číslo 999346.
Což se velmi vyplatí v rámci balíčku 150 a vyšších...

Řešení DUAL SIM a Datových SIM karet.
Tesco Mobile 2 SIM na jedno číslo stejně jako většina (ne-li všichni) nepodporuje, řešením je pořídit jinou SIM s jiným číslem a v rámci neomezeného volání ve vlastní sítí na toto jiné číslo po nezbytnou dobu hovory přesměrovat.

Datová SIM se řeší obdobně, koupíte jinou SIM, s jiným číslem a v libovolném 3G modulu po aktivování balíčku dat nastavíte dle návodu na stránkách podpory O2...

Sim bez čísla vám na požádání nevydají...

Vyzkoušeno na Huawei 3G USB Modemu od Vodafone na Windows XP/7/Ubuntu...
http://www.o2.cz/osobni/techzona-mobilni-modemy/

Je stejně drahý jako ostatní (nebo dražší)
Je třeba si uvědomit, že při pravidelném dobíjení (jako platba paušálu) máte služby za polovic, díky bonusovému kreditu.
Vydělte tedy cenu dvěma! Podmínkou je ClubCard...

Příklad:
Volání a SMS v rámci sítě zdarma, 120min, 1GB za 650Kč a díky 50% bonusu za 325Kč
4G, LTE, BB Massanger, uvítací melodie atd...
Pokročilé funkce BB Tesco nepodporuje, uvítací melodie (díky bohu) také ne, zbylé se odvyjí od nabídky O2...

Hláška "Voláte do sítě jiného operátora" (tak né asi že ...?!)
Se řeší individuálně, stačí napsat na podporu (přes samoobsluhu) nebo zavolat a oni mile rádi otravnou hlášku deaktivují.

Přenos čísla od jiného operátora
Je zdarma (směrem k Tesco.. směrem od se to odvyjí od nabídky daného operátora), ale přicházíte o nevyčerpaný kredit... (na to pozor)

Proč ClubCard ...do Tesca nechodím
Na jednu ClubCard můžeš mít přiřazených až 10 sim karet, když si je neregistruješ na ClubCard, tak jsou neprůstřelně anonymní... Ve chvíli kdy jsi registrovaný tak ti mohou sem tam poslat nějakou reklamu (vždy na vlastní služby) do schránky či emailem a za tuto ochotu jsi odměněn danými bonusy (např. dvojnásobný kredit).

Další výhody a slevy v rámci ClubCard: http://www.clubcard.cz/clubcard-vyhody.html

Premium SMS, linky se zvýšenou tarifní sazbou...
Lze deaktivovat přímo v samoobsluze a aktivovat jen cíleně (v případě potřeby) de/aktivace probíhá vždy téměř okamžitě...

Číslo na požádání, zlaté čísla atd..
Tohle Tesco Mobile neřeší! (díky bohu) sem tam nějaké to zlaté číslo dá do soutěže, ale jinak je všechny včetně těch nejlepších dává na pobočky a prodejny, takže leze ulovit krásné číslo (mě se to podařilo, pro mě i přítelkyni krásné číslo které se liší pouze v jedné číslovce)... Takže GL & HF

Mikro, nano, pikoSIM pro iPhone a podobné atypické telefony
Mají v plánu i když se jakákoliv jejich SIM dá oříznout, má na to udělaný prolis na mikro...

Aplikace pro Android, iOS, WM mají?
Mno nemají, mají internetovou samoobsluhu, která je dobře (netransparentně) optimalizovaná pro mobilní zařízení.
Plánují aplikaci pro Android (datum neznámý), iOS a WM zatím není v plánu...

Oficiální informační kanály...
Tesco mobile bylo několikrát objetí fake účtů na soc. sítích, takže upřesním, že...
Oficiální Facebook: https://www.facebook.com/tescomobile.cz
Oficiální Twitter: https://twitter.com/Tesco_Mobile_CZ
Oficiální YouTube: https://www.youtube.com/user/tescomobileczYT
A Google+ se plánuje do budoucna...

A není to nějaký podvod?
Tesco Mobile za dobu své krátké působnosti od 1. září 2003 nasbíralo více než 130 tisíc zákazníků což ho staví do TOP 3 virtuálních operátorů který je z 50% vlastněn O2 (která hostuje nejsilnější operátory u nás) a z 50% britskou firmou Tesco, která se snaží (do budoucna) konkurovat americkému Amazonu... To je dostatečný argument ne? :)

Musím dobíjet pouze v Tescu abych dostal bonusový kredit?
Nikoliv, lze dobíjet všemi dostupnými prostředky s připsáním bonusového kreditu...
Např. Samoobsluha - platba kartou, Sazka, kupony Tesco, na pokladně v Tescu a jeho pobočkách, dokonce se mi to podařilo i kupónem O2 i když to asi nevidí rádi :D
Další způsoby dobíjení: https://www.tescomobile.cz/jak-dobit/

Jak je to s pokrytím v ČR?
Vzhledem k tomu, že Tesco hostuje u O2, tak je udávané pokrytí 99,6 % a dědí po svém hostiteli také G3 pokrytí a do budoucna (hned jak to bude možné), také spuštění sdíleného LTE...
Mapa pokrytí: http://www.tescomobile.cz/dulezite/mapa-pokryti/

Nikdy jsem o tom neslyšel...
Na internetu se o tomto virtuálovi hodně píše i diskutuje viz.
http://www.mobilmania.cz/tesco-mobile/s ... fault.aspx
http://www.lupa.cz/n/tesco-mobile/
http://hledej.idnes.cz/clanky.aspx?q=tesco+mobile

Jak si na tom stojí v porovnání s jinými?
Dobře! :D viz. srovnávače tarifů např. http://www.dtest.cz/tarify

Volání z O2 do Tesco je bráno jako volání v rámci jedné sítě?
Bohužel ne. Zůstává mi nad tím rozum stát, protože z Blesk Mobil nebo Gorila Mobil do O2 a obráceně to tak funguje. U Tesca zatím nikoliv. Myslím, že vina je na straně O2...

Do kdy bude trvat akce na dvojnásobný kredit?
Akce je přislíbena pro stávající zákazníky do konce roku 2015. Pak bude nejspíše platit nová nabídka.

Toď tak obecně k tomu co se mě vyptávali...
Naposledy upravil(a) maxXx dne 18. 5. 2015 16:36, celkem upraveno 19 x.
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...

[ROM] AOSP MOD [B209] - Více o Androidu a mé práci najdeš na mém blogu maxXx.cz

- zde na fóru si všichni tykáme

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od Exp »

Díky Maxi za výborný shrnutí.
maxXx píše:Ve chvíli kdy jsi registrovaný tak ti mohou sem tam poslat nějakou reklamu (vždy na vlastní služby) do schránky či emailem a za tuto ochotu jsi odměněn danými bonusy (např. dvojnásobný kredit).
K tomuto ještě doplním, že v internetové samoobsluze se dá vypnout souhlas se zasíláním obchodních sdělení. Je to v záložce "Osobní údaje" úplně dole.
maxXx píše:Číslo na požádání, zlaté čísla atd..
Tohle Tesco Mobile neřeší! (díky bohu) sem tam nějaké to zlaté číslo dá do soutěže, ale jinak je všechny včetně těch nejlepších dává na pobočky a prodejny, takže leze ulovit krásné číslo (mě se to podařilo, pro mě i přítelkyni krásné číslo které se liší pouze v jednom čísle).
Pod tohle se můžu podespat. V prodejnách se mnohdy dají objevit pěkný čísla, sám jich mám už několik v zásobě pro rodinu apod. :) Navíc se tam dají chytnout i číselné řady, které se liší třeba jen posledním číslem ap.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
maxXx
Příspěvky: 376
Registrován: 22. 11. 2013 23:45
Zařízení: Xiaomi Mi A1
Firmware: Lineage OS
Operátor: Tesco Mobile
Kontaktovat uživatele:

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od maxXx »

Ještě jsem neskončil, budu to ještě postupně doplňovat o to na co si vzpomenu proto bys mohl postupně doplňovat i tvé reakce :D (zpětná vazba je důležitá)

//EDIT: Škoda, že to nejde přesunout jako první příspěvek, doplnil bych to ještě o obecný pokec a bylo by to dokonalé :D
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...

[ROM] AOSP MOD [B209] - Více o Androidu a mé práci najdeš na mém blogu maxXx.cz

- zde na fóru si všichni tykáme

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od Exp »

Klidně doplňuj. :) Postupně to pročítám.

Jinak u Tesca mi v samoobsluze chybí jedna základní věc a to je vypnutí hlášky o volání do jiné sítě (při volání na přenesená čísla). Jde to sice vyřešit přes podporu (kontaktní formulář v samoobsluze, reagují na to hodně rychle), ale není to tak pohodlné jako třeba u Oskarty, která tam na to má tlačítko. Je to sice maličkost, ale určitě by to pomohlo zákazníkům a zároveň odlehčilo podpoře.

Na druhou stranu samoobsluha je u Tesco Mobile výborná, vše je rychlé a jednoduché, přecházel jsem od Vodafonu a oproti němu je to 100 a 1. :)
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od Exp »

Tesco Mobile dnes spustilo novou verzi webových stránek. :) Samoobsluha zůstává beze změny.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od Exp »

Tak už máme přenesené další číslo. Tentokrát od Bleskmobilu. Přenos trval celkem 6 dní (včetně víkendu). Všechno proběhlo hladce, nemuselo se nikam volat. Jen SMS na Blesk pro vygenerování ČVOP, to pak zadat do samoobsluhy Tesca, kde se hned zobrazilo plánované datum přenosu a přišla SMS informující o přijetí objednávky. Další SMS potvrzující objednávku a datum přenosu přišla až den před samotným přenesením. U těch předplacenek to jde hladce. Jen možná když je to v rámci jedné sítě, tak to mohlo být ještě rychlejší, ale tak to už je detail. :)

Jinak v nejbližší době budeme převádět k Tescu ještě jedno číslo z předplacenky Vodafonu, tak pak dám zase nějaký echo. :)
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 659
Registrován: 6. 5. 2013 10:10
Zařízení: Xiaomi Redmi Note 4
Operátor: Kaktus

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od Pavel »

Máš pravdu že u těch předplacenek je to rychlejší. Mě to sice trvalo déle než 6 dní (myslím že 12), ale i tak jsem byl překvapen jak to šlo celkem hladce. Akorát na infolince O2 mě chvíli přemlouvali abych u nich zůstal, ale bylo to opravdu jen chviličku :lol: Já jsem přecházel mezi různými operátory, proto to bylo o trošku delší, v rámci jedné sítě by to trvalo asi kratší dobu.
Moje telefony jak šel čas: Motorola T180-Alcatel One Touch 311-Sony Ericsson K700i-Huawei Ascend G300-Xiaomi Redmi Note 4 Global 3GB

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od Exp »

Tesco teď při nákupu nad 200 kč rozdává další slevové kupóny na nákup simkaret v hodnotě 50 kč. Takže simkarta se 150 kč kreditem stojí s kupónem 100 kč. :)
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od Exp »

Přeneseno další číslo od Vodafonu, přenos trval 5 dní. Jediný menší zádrhel byl v tom, že Vodafone vyžadoval pro vygenerování ČVOP administrátorské heslo. Je to předplacenka, kterou jsme měli přes 5 let, žádné takové heslo se tam nikdy nenastavovalo (administrátorské heslo není stejné jako nastavené heslo pro přístup do samoobsluhy ap.). Takže pro získání hesla bylo potřeba zadat do samoobsluhy e-mailovou adresu, tu ověřit a teprve potom si nechat poslat nové heslo, přes které už se dalo požádat o ČVOP. Takže jedna zbytečnost navíc, ale jinak všechno proběhlo v pořádku. :)
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Odpovědět