Stránka 2 z 2

Re: Britex

Napsal: 10. 11. 2014 10:38
od maxXx
Mygu, já jsem třeba certifikovaný servisní technik HP a řeknu ti takový příběh...
Záruční oprava:
Zákazník (na prodejně): nějak špatně mi to nabijí :(
Popis problému (servisní systém): výměna napájecího konektoru
Já (na servise): "DOP***E urval jsem při rozdělávání flax kabel co s tím?"
Popis řešení (servisní systém): Výměna napájecího konektoru a Flex kabelu (objeven problém)
Zákazník (na prodejně): Jé s tím jsem nikdy problém neměla, ale jsem ráda, že jste to zjistili a vyměnili. Děluji! :)

A myslím že při ceně servisních dílů 0Kč určených na záruční opravy se to tak děje všude...

Re: Britex

Napsal: 10. 11. 2014 12:51
od myg74
OK.chápu. akorát při nahrání software se asi mobil nemusí rozdělávat,aby se mi pak vrátil s nedocvaknutym displejem,nemyslis?

Re: Britex

Napsal: 10. 11. 2014 13:56
od maxXx
Třeba jim "nedopatřením" spadnul... nebo po několikátém neúspěšném pokuse o nahrání SW (stává se to) "nedopatřením" opakovaně narazil o stůl :D sry... konspirace... ale servisáci jsou taky jen lidé...

Re: Britex

Napsal: 10. 11. 2014 14:15
od ShockeyCzT
Ono je taky mozny ze nesel fw nahrat pres usb tak udelali jtag to se telefon rozebrat musi

Re: Britex

Napsal: 10. 11. 2014 14:40
od Marek2000
Tak to reklamuj a chtej zpet penize no.

Re: Britex

Napsal: 10. 11. 2014 15:26
od myg74
Prosím o uzamčení tohohle tématu.

Re: Britex

Napsal: 10. 11. 2014 16:36
od Exp
Zamčeno.

Další diskuze o servisech tady: https://smartforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=2239